Moltes vegades pot donar la sensació que la publicitat ha de servir només per a vendre un producte determinat, però no és només així. Existeixen un altre tipus de campanyes dirigides a impactar al receptor d'aquestes, de manera que més enllà de la creativitat, hi hagi una idea/missatge que ens faci pensar i reflexionar sobre alguna problemàtica en el món.
Les campanyes d'Amnistia Internacional són un bon exemple per el binomi creativitat-reflexió, i per això us penjo, entre d'altres, la darrera, que fa referència a la "dubtosa" i fins i tot "ridícula" tasca de polítics com George Bush, Vladimir Puttin o Mahmoud Ahmadinejad.
La campanya, que porta de nom "Crazy leaders", la firma l'agència alemana Scholz & Friends
Les campanyes d'Amnistia Internacional són un bon exemple per el binomi creativitat-reflexió, i per això us penjo, entre d'altres, la darrera, que fa referència a la "dubtosa" i fins i tot "ridícula" tasca de polítics com George Bush, Vladimir Puttin o Mahmoud Ahmadinejad.
La campanya, que porta de nom "Crazy leaders", la firma l'agència alemana Scholz & Friends
Crazy Leaders:
Aqui us deixo altres campanyes anteriors d'Aminstia Internacional.
Bullet (Premiada a Cannes):
Signatures:
Make some noise:
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada